تسهیلات و اعتبارات کسب وکار و بازارها: مروری بر تازه های وام و اعتبار
تبلیغات
تسهیلات و اعتبارات کسب وکار و بازارها: مروری بر تازه های وام و اعتبار
دسته بندی : اخبار بانک,,
  • بازدید : (62)
تسهیلات و اعتبارات کسب وکار و بازارها: مروری بر تازه های وام و اعتبار

تسهیلات در لغت به معنای آسان کردن کاری است و در نظام بانکداری تسهیلات به خدماتی گفته می شود که منجر به سهل شدن فعالیت های مالی مشتریان می شود. تسهیلات بانکی به فعالیت های اعم از خرید خانه، خرید خودرو، تعمیر مسکن، خرید کالای ضروری، ازدواج، خرید تجهیزات، یا تسهیلاتی که بابت حوادث طبیعی و … تعلق می گیرد، اما در بعضی از بانک ها تسهیلات با اسامی متنوع برای افرادی با نیازهای خاص شکل گرفته است تا حامی استواری قدم هایشان برای آینده باشد.

تسهیلات و اعتبارات در بعد ریسک و اعتبار، سواد مالی قرار می گیرند. نکته حایز اهمیت شناخت بدهی خوب و بدهی بد می باشد. بنابراین با یادگیری سواد مالی از تسهیلات بطوری استفاده خواهد شد تا در زمره بدهی خوب قرار گیرد. هوای بازار " را داشته باشید تا بهترین استفاده را از تسهیلات بانکی بکنید و در " گنجینه خبر" با مرورخبر های ویژه، بهترین وام را با توجه به موقعیت شرایط کاری اخذ کنید.

در این گزارش ویژه به مروری بر تازه های منتشر شده در رسانه های معتبر کشور در ارتباط با بانک ها و خدماتشان در زمینه تسهیلات و اعتبارات پرداخته می شود. با رصد کردن روزانه محتوای ارائه شده، در جریان آخرین رخدادها و سیر موضوعات مرتبط قرار گرفته و با آگاهی بیشتر در این زمینه همسو و در جهت موفقیت مالی و شغلی خود گام بردارید. در قسمت مروری برعناوین مهم خبری، کلیه رویدادهای خبری مرتبط و به تفکیک هر ماه ارائه شده است.

ادامه مطلب...




برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: